Arber Zaimi

Të kuptuarit

In Përkthime, Vjersha on 13 Janar, 2016 at 14:35

 

Michael Wolf - Night#7, 2005

Michael Wolf – Night#7, 2005

Mund të të dëgjoj tek thua:

Ky flet për Amerikën

Ky nuk merr vesh asgjë nga Amerika

Ky kurrë nuk ka qenë atje.

Por, besomë

Ti më kupton tërësisht kur unë flas për Amerikën

Dhe gjëja më e mirë e Amerikës është

Se e kuptojmë.

 

Një pllakë guri asiriane

Mund të jetë diçka që e kupton veç ti

(muhabet i vdekur, sigurisht)

Po a nuk duhet të mësojmë prej njerëzve

Që e kanë kuptuar se si

Ta bëjnë veten të kuptueshme?

Ty, zotnia im i dashur

Nuk të kupton askush

Por kushdo e kupton Nju Jorkun.

Po të them:

Këta njerëz e kuptojnë se ç’po bëjnë

Pra, janë të kuptueshëm.

 

Bertolt Brecht

  1. I love reading these all at once.

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: